Monday, December 13, 2010

FATIN LIYANA,IRINE NADIA & HANIS ZALIKHA.

Assalamualaikum.. Korang kenal tak dengan nama2 di tajuk di atas tu??Wahh tak payah diperkenalkan lagi.Mesti semua da kenal tahu siapakah gerangan gadis2 cantik di atas.Fatin Liyana,Irine Nadia dan Hanis Zalikha..Kalau yang belum kenal meh sini aku nak kenalkan..Ketiga2 mereka ni adalah blogger yang popular buat masa sekarang.Taip je nama dorang ni dekat google pasti laju je naik nama2 tu.Dulu aku pun tak kenal dengan gadis2 ni tapi bila aku rajin melawat blog orang aku pun jumpala nama2 dia ats tu,..bila klik je blog dorang suka tengok sebab banyak komen yang dapat,ramai pengunjung dan gambar2 yang cantik.Boleh dikatakan ketiga2 mereka ni mempunyai peminat yang tersendiri..Aku tak nafikan silent reader macam aku pun mesti ramaikan. Blog aku??Jauh panggang dari api.Da la tak cantik..tapi comel je..ekekke..Aku teringin jadi macam mereka ni tapi siapalah aku..Aku tak pandai nak berimaginasi dan membuat ayat.BM pun fail..(ops yeke fail??hahhaa) Siapa yang belum kenal dengan mereka2 ni meh sini aku nak kenalkan..
Fatin Liyana Seorang yang sangat gojes dan sangat bergaya.I love ur style sis. Seorang mahasiswa di Bandung Indonesia.
Entry yang dipost sangat tidak jemu untuk membacanya berulang kali.Irine Nadia Marcello
Seorang yang comel gila dan mempunyai gigi arnab. Juga sangat pandai bergaya.Pantang dia buat jual barang pre loved mesti habis dijual.Cayalahh.. Entry yang dipost sangat juga best dan menarik dan membuatkan peminat2nya ternanti2 entry berikutnya.Suka buat surprise..Hanis Zalikha
Bergaya seperti seorang model.Memang dia model pun. Entry yang dipost pun best. Fan Page di FB ramai gile...Tak percaya..ha tryla cari di Facebook ye..
AYUCINTA hahaha..seorang yang malas nak update blog. Selalu saja tak de mood.Sebelum menaip tu macam2 difikirkan tapi bila da buka lappy dn depan lappy habis semua hilang.. Seorang yang suka mencarut2 eh mengarut2 sebab tu la tak ramai yang datang..huahua..tapi aku tak harap pun ramai yang berkunjung blog aku sbb tujuan utama aku nak tulis je ape yang terlintas dihati sanubariku..

6 comments:

Nur Amanina said...

haha. dorang mmg tgh top giler skrg kan ? hehhee

blog akak pon ape kurangnyee?
saya baca nih :)

ayucinta said...

amanina : tq yunkk..bacela slalu..kekkee...:)

..lylin.. said...

blog akak pn beshhhh....orgnye pn gojes..heee

ayucinta said...

lylin : eh x dela..biase je..:)

Fatin Liyana said...

sy pon baca blog akak tau hehe..

timekasih ;)

mawarcokelat87 said...

blog ni pon besh tau http://nurulain8888.blogspot.com/