Wednesday, December 22, 2010

FASHIONISTA : SAPE KATA BERTUDUNG X BOLEH BERGAYA?JOM TENGOK NI..

Aduhhh hari ni sungguh bz..bz..almaklumla nak hujung tahun..yang tu depa nak ..yang ni depaa nak..dahla line telefon dekat office aku pun kena curi.so tak boleh nk on9 laju2.line wireless pun terputus.Guna broadband pun nak tengok 1 gambaq pun sejam x boleh2 lgi..kat area office aku tu x dpt line 3g..so guna edge memang lambat nk mampus.. Stopla pasal keje ke ape..esok sambung balik keje aku tu.Tak sempat nak promote shawls2 aku..hehe..itu yg penting sebenarnya aku nak on9.Kalau x de blogshop aku pun malas nak on9 24 jam.Almaklumla aku ni tak sepopular blogshop2 lain..sekadar cukup2 makan je blog aku tu.. ops..mencarut suda..aku tahu sekarang ni ramai yang pandai bergayakan..kecuali aku.aku memang tak pandai bergaya.pergi office pun pakai baju kurung,tudung dan calit sedikit lip balm dan juga pipi merah.Tu pun sebab aku tak nak la nampak muka aku pucat.Dan yang paling korang tak tahu sebenarnya aku ni tak pandai nak mekap.pakai bedak pun bedak batu je.(ops pecah rahsia)..So bila aku godek2 dekat google kan aku jumpa gambar2 yang cun pasal bergaya ni.Kalau dekat facebook dan blog ni aku tengok ramai yang pandai bergaya.Aku sebut antaranya Rina Salleh,Hana Tajima,Maria,Nurul Qoma,Cik Apple dan ramai lagila.Lagipun dorang semua ni cantik2 belaka.Pakai ape pun cantik.Tak macam dengan aku pakai baju kecik sikit pun da macam sarung nangka.hahaha..So kepada korang yang nak belajar bergaya macam aku bolehla tengok gambar2 dibawah.Cantik2 semuanya.Sape kata bertudung tak boleh bergayakan..
Walaupun korang nak bersukan masih boleh bergaya.Cuba tengok gambar di atas.Cantikkan.Tak salah kalau sekali sekala kite pergi jogging bergaya macam ni.Mesti ramai yang tengok.Ops aku bergaya hanya untuk suamiku saje tau..
Haa..kalau gaya macam di atas ni kalau nak pergi window shopping ke sangat comel.Dengan warnanye yang pastel.Comel je kan kalau pakai..Kalau korang pakaila..Kalau aku pakai confirm lagi comel..Hahaha... Gambar di atas ni kepada korang yang minat warna purple pasti suka dengan gaya diatas.Cun kan kasut dia.Macam kasut Clerk je. Gaya di atas macam mix n match macam gambar yang ke 2 tu je kan.So tak payahla habiskan banyak duit untuk beli yang lain.Sesuai untuk pergi ke office.Wowww..pink calour..i like it..Gaya di atas sangatla sesuai kalau ke majlis makan malam ke atau majlis2 yang formal.Mesti banyak mata yang memandang.Jangan main mata suda.Nanti juling.Haahha..Sekali sekala kalau nk pakai jubah hitam pun apa salahnyakan..Aku pun selalu jugak pergi office pakai jubah.Masa mula2 dulu aku pakai ramai yang panggil aku ustazah.sejuk je aku dengar.hehehe..Cantikkan jubah dia.Ehhh kalau korang nak shawls ke ape bolehla pergi ke Shawls@AYUCINTAHitam itu menawan.Sungguh!!Cuba tengok gambar di atas.Bergaya pulak dengan seluar.Cantik dan anggun gitu. Wahh cantiknye model tu kan..Bergaya dengan tudung,bluse dan yang lain2.Memang lengkapla penampilan dia.Sangat cantik. So kepada korang yang nak bergaya bolehla try gaya2 di atas. "SELAMAT BERGAYA" Shawls@AYUCINTA

2 comments:

bardboo said...

meanrik2...suka yg kaler pink n purple tu..

ayucinta said...

PINK CANTIKkan...i like too..:)