Monday, November 1, 2010

PETUA UNTUK MENGANDUNG

Salam...hari ni disebabkan hujan aku malas nak buat keje..hari ni disebabkan fail hilang aku malas nak buat keje..pelik juga aku..fail pelupusan aset yang ada dekat atas meja sedekad yang lalu..wow lamanya..hilang..semalam baru pegawai aku tanya dan tunjuk fail tu..lepas je habis tido2 time lunch semalam masuk da tak ade..penyamun manala yang ambik aku punya fail ni..bagila balik..semalam tido x lena tau fikirkan tentang fail tersebut.. Dalam aku duk pening2 fikir pasal fail tu aku pun google la petua nak dapatkan anak..dan petua yang aku nak bagi ni macam best je..Almaklumla kalau boleh aku nak sangat ada anak...so aku nak cepatla dapat anak..hehehe..Petua ni aku ambik dari Blog Pakar How To...Jomla kite usha2 kepada korang yang nak anak macam aku.. Kepada anda yang ingin mengandung dan mendapatkan anak, saya sarankan agar anda mengamalkan nasihat berikut : Elakkan : 1.Minum coca cola,pepsi dan minuman bergas. 2.Makan junk food 3.Segala jeruk kering seperti asam boi dan jeruk basah seperti jeruk mangga dan cermai 4.Makan makanan fast food seperti KFC,McDonald dan Pizza 5.Makan burger dan hugget 6.Makan jambu batu Suami pula dikehendaki meminum susu kambing/susu lembu tepung fullcream atau segar.Kalau merokok perlu berhentikan tabiaat ini.Siisteri juga kena minum susu lembu sama ada dalam bentuk tepung fullcream atau dalam bentuk tepung atau susu segar. Dan adalah sangat digalakkan agar anda dapat mengamalkan amalan seperti tertulis dibawh: Banyakkan menyebut nama ALLAH (Al-Musowir) Macam mana petua di atas??oo patutla aku susah nak pregnant rupanya aku suka makan asam dan tak suka minum susu..lepas ni kena buat tabiat aku yang suka makan asam ni..tapi asam ni sedapkan???nyum2.. "Abang lepas ni abang kenala minum susu kambing tau..hari tu kan anak sedara abang da bawak balik yang HR punya.Tapi abang pun macam degan ayu jugak.Semangat diawal je last2 biar je susu tu kat atas kabinet tu..hehhee" Okla sayang2 ku semua..jom kite cube ek..yu da semangat ni nak cuba..hehhe..

2 comments:

mush said...

salam...pinjam entri ye....huhuhu...

mush - tips untuk pregnant>

AiTotYati said...

salam,

tq atas perkongsian

marilah kite berusaha (^)^)