Monday, November 1, 2010

Panduan Cara Kira Waktu Subur.

Salam..Wahh hari ni aku sungguh rajin mengupdate blog..haha..tapi aku updat bukan aku nak traffic aku tinggi ke ape..aku update sebab aku nak kongsi dengan korang apa yang aku dapat..Yela dari aku sorang2 je baca ape salahnya aku kongsi2 dengan korang.betul x?? Tadi aku da posting tips untuk mengandungkan..So sekarang ni aku nak konsi dengan korang panduan kira waktu subur.Tak susah pun..Just masukkan tarikh akhir period je kemudian korang calculate then dapatla tarikh waktu subur.Khas dan khusus untuk mereka yang nak anak seperti aku,yang tak berapa tahu kira waktu subur macam aku,yang waktu suburnya tak teratur macam aku bolehla cuba..Cuba calculate tengok..haha..kepada yang nak plan dapat baby pun boleh calculate dekat sini..dekat mana??ha klik SINI ok..

2 comments:

Cute Mommy said...

ila dulu cek dekat web PA&MA...ehhehehe...ader calculation kat page tuh..hehehe

Shawl's@ayucinta said...

YEKE CUTE MOMMY??
ayu x tau..hehehe..
now da ade baby ek?