Wednesday, November 3, 2010

FASHA SANDHA DI PARTI HALLOWEEN.

Ishh..apa nak jadila dengan minah ni sorang,..macam ni nak dijadikan idola..huaaarrgghh mintak simpang malaikat 44 tau..Muka je lembut tapi perangai hodoh..ada ke sambut hari halloween..ha kalau korang nak tahu halloween ni adalah sambutan memakai costum yang pelik2 dan takut2 (maksudnya macam pakai pakaian hantu la)..tapi si minah ni takla pakai costum yang takut2..dia berpakaian ala ratu gelek dan disambut bersama insan yang dia sayang dan cinta tu..sapa lagi kalau tak ex husband nora danish..jerai..eh jerai pulak..ingat gunung jerai ke..Jejai..
Apala kejadahnya p sambut parti tu kan??fasha2..lepas satu satu..
gambaq2 ni dari facebook dia sendiri tau..dengan bangganya dia tunjuk kat orang...uweekkk..nak termuntah i..
Okla..jom layan gambaq2 dia..

7 comments:

Amirrah Zawani said...

boleh la pulak macam tu kan.. isk3!!

arezura said...

benci fasha sanda...mengade mengedik..

ayucinta said...

me too benci..:)

suchi said...

euwww....
hate her so much..

ayucinta said...

suchi : give me 5!!

violet VC said...

la..sengal kot..letak kat FB memang padan la org tgk...

dia tuh xserik2 ar..makin menyampah kat sendat nih..huh

violet VC said...

la..sengal kot..letak kat FB memang padan la org tgk...

dia tuh xserik2 ar..makin menyampah kat sendat nih..huh