Wednesday, November 3, 2010

ANAK SAPA LA NI??

Uweekkkk nak termuntah aku tengok gambaq ni..tadi aku sajala google2 gambaq yang cantik2 tup2 aku jumpa gambaq ni..aisshhh..dahla pakai songkok menggambarkan seorang lelaki melayu sejati..tup2 tangkap gambar macam ni..ape kejadahnya ni..kalau orang luar tengokla ape pendapat dorang tentang Melayu..tentang agama islam..bangang betul..aku marah ni..korang marah tak tengok gambar ni..macam bodo je kan..eee...anak sape la ni..buat malu mak bapak je..Itula anak muda zaman sekarang..da tak buat maksiat buat benda ni pulak..
Aku pun sedih la..macam2 masalah yang terjadi sekarang..
OPs...kenapa aku emosi ni..oklah..aku stop dulu ye..mau sambung lipat kain...:)
Bengong+Bangang

2 comments:

Syaheeda Sahak said...

heheh..pe laa dorang ni wat malu jer :(

Shawl's@ayucinta said...

tula pasal..bengong..:)p