Thursday, October 7, 2010

SAPE NAK INNER COTTON & PLAIN COTTON JERSI...

Salam sayang2 semua..How r u 2day??hope fine like me..but today im not well becoz last nite my lil brother tell me my dad was feever n go to hospital wif my mom..ohh...today i want go to my mum house n i think i want to stay this nite...
ok2 berbalik pada tajuk..semalam jugak aku da restock inner cotton tau..banyak sangat warna..so bolehla pilih bagi korang yang berminat dengan inner cotton ni..sebab selalunya bila aku restock je inner cotton ni cepat je habis..alhamdulillah..so kpd korang yang berminat nak beli boleh la klik INNER.. PLAIN SHAWLS
Aku jugak da update plain shawls jersi tau..warna yang sangat cantik.korang boleh beli retail dan borong..yang pastinya harga sangatla murah dan berpatutan..pakai pun best dan tak panas..tak percaya??cubala..:)
OKLA..MACAM2 LAGI SHAWLS/TUDUNG DISINI..JANGAN LUPA KLIK YE.. SHAWLSAYUCINTA

2 comments:

!!!....syiDa....!!! said...

akak....sy nk inner cotton wrne peach mcm dlm pic n wrne kuning...de x??

!!!....syiDa....!!! said...

klau ade akak inbox inbox sy kt syidabiskut@gmail.com k