Tuesday, October 12, 2010

Datuk Siti Nurhaliza ketiak basah & Petua bersihkan bulu ketiak dan putihkannya.

Gambar berikut adalah gambar terbaru Datuk Siti Nurhaliza. Aku rasa minggu ni adalah minggu ketiak basah seMalaysia sebab baru-baru ni gambar Rosyam Noor yang basah ketiak. Kali ni giliran Datuk Siti Nurhaliza pula. He Hee.. Lepas ni boleh la Datuk Siti Nurhaliza jadi model atau duta produk deodorant kan?
INFO DARI : skycrewz.net ops!!maaf ye kalau ade yg terasa dengan posting di atas..sebenarnye ketiak kita basah atau cepat berpeluh mungkin kerana terdapat bulu yang dipanggil bulu ketiak..Disebabkan hormon yang tidak teratur juga boleh menyebabkan peluh yang terjadi.Jadi dikesempatan ini aku nak bagila petua Bersihkan bulu dan putihkan ketiak.Sebelum ni aku da pernah bagikan..Tapi tak salah kalau aku nak bagi lagi sekali..Jom kita cuba : 1.Salah satu cara untuk memutihkan ketiak yang hitam adalah dengan menggunakan limau nipis dan kapur sirih. Caranya ialah dengan memerahkan sebiji limau nipis dan campurkan dengan sedikit kapur sirih. Sapukan di bawah ketiak dan biarkan selama 15 minit sebelum dicuci dengan air bersih. Lakukan tiga kali seminggu. 2.Manakala untuk membersihkan bulu ketiak, campurkan setengah camca teh kapur dengan sebiji limau nipis. Lumurkan campuran tadi pada ketiak selepas mandi setiap malam. Lakukannya selama seminggu. Satu lagi cara ialah dengan mengambil debu atau habuk yang terdapat pada kundur. Gunakannya untuk disapu pada ketiak dan biarkan seketika tanpa dicuci. Lakukan sehingga bulu ketiak gugur dengan sendiri.

6 comments:

nurkaloi said...

opsss...ternampak sudahh
hehehe

ayucinta said...

nurkaloi..
ops..diam2..:)

nurkaloi said...

oppsss
hahahahaha....seyes tak tawu nak ckp pe
nk gelak jer
wee~~ lalalala

ayucinta said...

gelakk..ayu pun nak gelak ni..ish2..jahatnye kita..:)p

SUCHI said...

normal la 2..huuu

priencess of S said...

Nampak sgt edit. -,-