Tuesday, September 21, 2010

PETUA ANAK KEMBAR.

Salam semua..today macam mane??sihat??aku kurang sihatla..senak perut..makan banyak sangat..mcm ni la jadinye..huk3..sampai sejuk kaki2.. Mesti ramai yang teringin nak anakkan??termasukla diriku ni..sape yang pernah bace entry aku yg lepas2 tahulah aku suke story bab anak ni..Dan kalau dapat anak kembar lagi bestkan..sorang satu dukung..emm x dapat aku bayangkan betapa bestnya aku kalau dapat anak kembar..Tapi macam mane ek??ha aku pun dengan rajinnye berjalan2 ke forum yang best then aku terjumpa satu soalan dari seorang hamba allah yang bertanya bagaimana nak dapatkan anak kembar..Ramai jugak yg bagi jawapan..dan disebalik banyak jawapan yang dibagi aku tertarik dengan satu jawapan dari seseorang yang mempunyai pengalaman mendapat anak kembar.. So die pun bagi lah petua dan aku nak kongsikan dengan korang disini... 1.Lakukan lebih banyak solat hajat dan sunat dhuha (dimurahkan rezeki sebab anak juga rezeki) 2.Amalkan doa nabi zakaria setiap kali solat dan diurut diperut bagi isteri. 3.Amalkan petua meningkatkan kesuburan seperti makan taugeh,makan vitamin e,pil tradisional. 4.Dapatkan rawatan alternatif seperti kaedah homeopati atau urutan dari bidan yang pandai. 5.Usaha mendapatkan zuriat ini perlulah dibuat bersama-sama (suami isteri) jgn sebelah pihak sahaja. itulah tip yang ayu dapat..ok jugakla kan..tapi semua ni rezeki dari Allah s.w.t..

Ehh kembar jugak ke yang ni??cuba teka...

6 comments:

aZuRa AhMaD said...

bestkan kalau dpt kembaq..sabarlah ayu..kak zura ni dah 6 thn kawin..lom ada tanda nak mengandung...sedih jugak..tumpang kasih anak sedara je la

Shawl's@ayucinta said...

yEKe kak??akk x cube ape2 rawatn ke??maybe kite blm ada rezekikan..ayu pn tumpang kasih peluk sume dgn ank sedara je..huhuhu...

nurkaloi said...

best best
saye pun teringin ank kmbar bile da kawen t...heee **gatal**

ahhh ayu tipu....ne ade kembar...
same jerkkk...
ni msti gne software edit pic an??

Shawl's@ayucinta said...

nurkaloi : pandai...x de kje edit2la jd kembar...ekekke...

Biela Sapine said...

oh saya kembar x seiras, best lihat entry ini.. hiks

Shawl's@ayucinta said...

Biela :yeke yunk??
best x??