Thursday, September 30, 2010

Jamuan Raya..:)

Salam semua..actually jamuan raya di aku opis aku ni da buat 4 ari yang lepas iaitu pada hari ahad 26.09.2010..tapi hari ni aku baru rajin nak upload gambar..ekekek..almaklumlah aku ni kan rajinn..
Best sangat hari tu..Macam yang korang semua tahu (ececeh macam la semua org ambik tahu pasal aku) aku keje di PPD Pendang.masuk bulan 10 ni baru 6 bulan aku keje..baru je kan..tapi rase macam da lama keje disini..Sebabnya kemesraan di PPD ni lain dari aku duk kl dulu..cikgu2 n staff disini semuanya ok..tak sombong pun..Tak macam aku duk kl..masa aku duk kl dulu macam biasa aku cakapla loghat aku...loghat kedah..malas la aku nak cakap e..e..tapi bila aku cakap dgn seseorang dlm opis kt kl tu dia cakap..*** duk sini x ckp kedah sebab takut anak2 tk faham..so kenala cakap kl..eh2..padahal dia tu orang kedah...x de kemaluan langsung..lupa asal usul..emm...aku buat tak tahhu je..suka hati akula nak cakap kedah ke..tamil ke..kelantan ke..betul x??hipokrit..meluat aku...(susah aku nak benci kt orang ni)..
dekat sini best..dari awal aku masuk sampaila sekarang semuanya berjalan dengan lancar..aku suka..
Okla..jom layan gambara dibawah...:)
Ann..ann ni member kelas aku masa dekat SMKSB..tak sangka aku keje dengan dia la..
Sebelah aku lagi sorang ni kak ibah..Kak ibah ni masa aku mula2 masuk dulu segan juga aku kat dia sebab aku nampak kak ibah ni macam serius je..Now ok sangat Wif cikgu nadia,cikgu shaari n us.razak.. lagi dengan kak ana n kak ibah..
Kak ibah posing diajar oleh aku..ekekke...
Staff2 PPD PENDANG yang sentiasa ayu..lalalla...
Kak fiza..kak ana..maz..n kak ibah..
Semua pink..aku je lari tema..hahha..
Nasib baik ada geng baju warna sama..aku n cikgu nadia yang sentiasa vouge..
Abaikan badan aku yang gemuk itu..
Dengan kak fiza,kak ana,cikgu nadia n fara..staff paling muda termasuk aku..haha..perasanl mung ni..
Gambaq tak ready..MAAF!
Kak Ruhana.Pakar kewangan PPD.
Hello..Hello..
Kakitngan wanita PPD PENDANG.
Aku dan ann..
Ok.jumpa lagi next entry..:)

1 comment:

p@nD@ k!Mo kU CoM3y said...

sis...
bju sis bli kt mna?...how much ea