Monday, September 6, 2010

AIDILFITRI YANG MENYEDIHKAN

Salam semua.. nak nanges,nak jerit,kecewa,sedih semua ada dalam diriku??Bilakah agaknya kegembiraan akan bersama denganku..Abang..ayu tak sedih kerana abang sebab ayu sangat bahagia dan gembira bersama abang.Abang memberikan kasih sayang secukupnya kepadaku.Setahun lebih kita bersama membina impian dan cita-cita abang banyak memberikan aku kekuatan jiwa dan raga.Abang baik dan tidak pernah meninggalkan solat..Aku bersyukur kerana aku memiliki dirimu.Walaupun perkenalan kita amat singkat tapi aku gembira disisimu.. Tapi abang..kenapa aku yang tidak memberikan kegembiraan padamu sayang..Aku tidaklah jahat ada kawan lelaki dan sebagainya..Tapi kenapa sehingga kini aku tidak dapat memberikan zuriat padamu.Aku kecewa sangat abang..Hari ini aku amat terasa kesedihannya.Tidak tahu kenapa hatiku menjadi sebak dan air mata ini bergenang..Kalau aku boleh menangis aku rasa lega..tapi bila difikirkan balik nanti apa member opis kata aku pun pendamkan dalam hati.. Hari ini jugak aku dengar member2 aku ramai yang melahirkan anak,pregnant dan sebagainya..Aku gembira tapi disebalik kegembiraan itu aku sedih kenapala bukan aku yang merasai kegembiraan itu..Aku berdoa siang dan malam.. Kini sudah sebulan lebih aku tak datang period.Aku rasa seronok sangat..Dan last week aku pun buat upt tapi tak naik 2 line pun.So aku sedapkan hatiku bagitahu abang..kita p klinik ek..mana tahu doktor boleh kesan..So aku pun pergi klinik soma dekat alor setar untuk buat ujian air kencing.Tapi dalam hati aku rasa mcm x de je.So bila keputusan da dapat tetap jugak -ve.Oh Tuhann di bulan yang mulia ini aku terasa sangat sedih..Dan doktor bagitahu kalau period x dtg jugak 4 atau 5 hb 9 ni datang jmpa balik dan nak bagi ubat period..tibe2 4 hb 9 aku datang period..adoii..kecewa sangat..aku pun bagitahu abang ayu mai priod..sedih je aku cakap..abg aku cakap x pela..maybe belum ada rezeki.aku tahu hubby aku pun sedih dan kecewa.MAAFKAN AYU ABANG..:( Tapi period aku mai sedikit je..ruginyee..ingat da boleh posa penuh..huk3.. Entahla..Ujian yang TUHAN beri padaku aku terima dengan penuh tabah.Aku tahu suatu hari nanti pasti kegembiraan datang kepadaku..

No comments: