Thursday, August 26, 2010

WOMEN IN BLACK.

Salam allz..macam mana dengan persiapan raya korang??aku mcm x raya je..ada selai je baju kurung..x de mood pulak nak raya tahun ni..entahla..kalau boleh aku nak puasa je 2 bulan..apela ko ni ayu x nak raya konon..tapi buka lagu raya sari pagi sampai balik.hahha..ni pun tengah layan lagu raya..boley gitu??
Tahun ni first time nak beraya sebagai suami isteri..ops kata kawen tahun lepas..memangla tahun lepas..tapi masa malam raya kite org da x duduk sebumbung..haaa janganla pk bukan2..actually masa raya kite orang x kenduri lagi..akad nikah je baru.so mak die cakap x elok pulak duduk sekali sebab nanti kenduri x berseri..hehhee..utk makluman kenduri aku hari raya keempat tahun lepas..jadi pagi raya after solat aidilfitri barula die datang ambik aku bawak pergi umah die..so tahun ni la tahun pertama kite org nak sambut sekali.tak sabar rasanya..malam pergi umah mak aku n umah mak die.then balik tidur umah kite orang.x delah nak gaduh2 sebab umah kami berdua dekat je..sukeee..
so sekarang ni walaupun duduk rumah sewa tapi aku semangat sikit nak mengemas rumah..aku dah ajak hubby aku dah..die cakap on je..banyak yang nak kena kemas ni..stor..bilik tudung aku yang macam tongkang pecah..bilik n ruang tamu da ok..haiissshhh kalaula rumah aku sendiri kan best..sabar ayu sabar..tak lama je lagi..insyaallah nex year beraya kat umah sendiri..besttt..
oklah..story aku kat atas ni tak ada kena mengena langsung dengan tajuk di atas..hehhee...Actually semalam masa mai opis tak sangka pulak aku pakai baju sama colour dengan cikgu nadia..hitamm..aku pakai jubah n cikgu nadia pakai blouse..sangat hitam kami semalam..tudung pun warnanye hampir sama..cube tengok pic dibawah ini..hehehe..

Women in black..bukan black metal ok..bulat nye mukaku..huk3..

aku n farah wahida.

2 comments:

piNky LuCiA said...

hehehehe.. org bahagia baru kawin memang macam tu.. bulat pun tetap cute.. =)

ayucinta said...

tak nak bulat...:)hehhehe...da lame da kawen..setahunn da..