Saturday, August 28, 2010

S.E.D.I.H

Salam allzz...hari ni ayu dae update hijab yang sangat cantik dan tudung syiria abu dhabi tau..sangat cun melecun..
macam mana puasa hari ni.da dua hari aku rasa letih sangat..aku x lapar tapi aku amat dahaga hanya tuhan yang tahu..sebelum2 ni ok je tapi semalam dengan hari ni aku tak tahu kenapa haus sangat.nak kata keluar rumah hari ni tak pun..emm..maybe aku kurang air dalam badan kot..huk3..dala pagi tadi aku nanges2 dekat hubby..tiba2 je pagi tadi aku rasa sedih sangat.
Actually aku da cek upt aku..dan seperti biasa keputusannya amatlah mengecewakan -ve..aku nangis2 kat hubby..aku sedih dan kecewa sangat.kenapala Tuhan masih belum bagi aku rezeki untuk aku mempunyai seorang anak ...seronok aku tengok member2 yang kawen sama dengan aku yang da ada anak dan tengah pregnant..sapa yang tak sedihkan..hari2 aku berdoa supaya Tuhan makbulkan permintaan aku ini..emm..tak apalah aku redha dengan segala dugaann yang diberikan olehNYA..semua tu ada hikmah disebaliknya.aku janji aku takkan sesekali lupa untuk berdoa padaNYA.."Ya Allah..berikanlah aku zuriat dan rezeki.."aminn...
Oklah berbalik pada Hijab dan Tudung SYiria Abu Dhabi yang aku update..korang boleh tengok di blogshop ayu ye..
http://shawlsayucinta.blogspot.com
HIJAB SULAM + MANIK TUDUNG SYIRIA ABU DHABI

2 comments:

E K A said...

dear...sabar ye.tak mo sedih2.kita pun sama.nakkkkkkkkkk sangat baby tp lom ada rezeki.pasti ada hikmah di sebalik apa yg berlaku

doakan sama2 kita dpt ANUGRAH itu satu hari nanti.amin

ayucinta said...

eka : insyaallah dear..kite sama2 doa ek??da bape lama kawen??