Monday, August 9, 2010

Saya X pregnant!

Salam allzzz...
Dipagi yang hening kedengaran ayam berkokok..eh ayam pulak..apa kena mengena ayam dengan tajuk diatas..
ok2..berbalik pada tajuk sebenarnye dua tiga arini aku x berapa sihat..asyik pening je..pas tu keluar masuk toilet..penat tau..kaki pn da naik sejuk..then ari khamis aritu aku terpaksa balik keje awal..memang setiap khamis balik awal kat kedah ni..best..so kpd yang nak balik awal pukul 3.30 ptg setiap ari khamis silalah keje di kedah..hehehe..
dari ari khamis sampaila semalam dan semalam aku terpaksa ambik mc sebab kepala ku pusing ya amat..dan aku dengan hubby ku pun pergila ambik ubat.macam2 doktor tu tanya..nak kata pregnant aku tau maybe x pregnant sebab period aku x sampai lagi..tp doktor tu suruh gak aku cek..aku bukan x nak cek..aku takot kecewa dan skrang aku da malas nak cek..biarlah kalau ada rezeki adalah..dan keputusannya NEGATIVE ok..tula doktor x mau dengar cakap aku sekarang kan jawapan die negative..ohh..sungguh mengecewakan..dan bila cek dan cek macam2la die tanya cirit ke,kencing sakit ke..last2 result die cakap kencing aku kotor..ada kena mengena ke kencing kotor dengan pening kepala???sungguh mengelirukan..macam2 ubat dibagi..aku makan ubat pening dan tahan muntah je..yang lain aku x makan..nasibla guna panel hubby aku..x la rugi sangat..dan yang best aku dapat mc..yahoooo...
pagi ni pun masih pening2..apala masalahnye kan..migrain kot??
emmm...

No comments: