Friday, August 6, 2010

CARA MAKE UP MATA.

Salam..kat bawah ni tutorial nak make up mata tau..cantik sangat...ni utk mereka yang berminat untk make up smokey eyes..

sejak akhir2 ni ayu suke sangat make up mata..sbb benda lain x boleh nak make up..hehhee..nk make up muka muka tengah berubat..pakai bedak pun x boleh tau..da ngidam sangat nak pakai bedak..weeeeeeeeeeeeeee...

okla kom kite tengok cara orang dibawah ni make up..

Lea Michele Smokey Eye Makeup Tutorial

Macam mane??boleh ikot x??jangan jadi mata lebam sudahla...

1 comment:

cik jue tomey said...

Cntik...hr tu cuba wat,tp mcm lebam.huhu..nk kena bli berus tu sume,br sng nk make up