Tuesday, May 18, 2010

PPD Pendang..Im Cominggg...

Eheh..aku keje mane pulak ni..??semua sedia maklumkan sebelum ni aku keje kat JKR..tup2 da duk kat PPD Pendang.haaa..actually aku da dapat tukar balik kedah tau..kan sebelum ni aku suka je buat ayat sedih cakap aku duk jauh dari hubby la apela..tup2 dgn berkat doa dan kesabaranku aku dapat tukar ke kedah..aku tukar terus perkhidmatan..sebelum ni aku gred j..sekarang aku gred n..tapi x pe..semua ni rezeki dari yang maha esa..Dia telah tentukan segalanya..aku bersyukur sangat2..aku da x payah berulang alik da tiap2 minggu..aku da x payah nangis da..aku da x payah semua da.. Orang kata kalau da duk dekat ni rezeki nak dapat anak cerah..so insyaallah..doa2kanlah aku dapat baby ek..bulan depan da nk masuk 1 tahun aku kawen..ehhh da pegi citer lain pulak.. Ok bile je aku dapat tawaran dari SPP fikiran aku buntu antara nak terima atau x..yerla dekat JKR aku technician..kalau dekat SPP ni aku Pembantu Tadbir..Aku kol en suami die kata ikot sayangla nak terima ke x tawaran tu..Akhirnya dengan sekali je berfkir aku pun buat keputusan nak terima tawaran tu sbb aku dapat balik duk kedah..kalau jkr aku x tahu bila aku dapat balik ke kedah..setahun,2 tahun..emm entahla..aku pun da naik menyampah pergi kementerian jumpa hamba allah ni..die pun da naik menyampah kat aku asyik mintak nak tukar je.. dan kini aku da di kedah bersama suami dan keluargaku disini..SELAMAT TINGGAL KUALA LUMPUR..aku x suka tinggal disana..disini lebih aman dan damai..

2 comments:

ieyka02 said...

keje da dpt tuka so best la kn...nyways mge yg terbaek ok ..rezki Allah ade tue..:)

ayucinta said...

ieyka : insyaallah..:)