Wednesday, April 7, 2010

ALHAMDULILLAH..

Contoh rumah aje. Salam.. Alhamdulillah..petang tadi balik2 opis hubby aku bagitahu bank CIMB kol kate loan rumah aku da approve...Alhamdulillah..inilah impian bakal menjadi kenyataan..aku dan hubby hepi sangat.sebenarnye ini bank yang kedua.sebelum ni BANK ISLAM...tp x lulus sebab katanye aku ade loan kereta..aku dgn hubby ku da kecewa masa tu..dengn CIMB borang tu aku cuma sain je..malas da nak mengharap..bila difikir balik bukan senang nak buat loan rumah..kalau sorang2 x lepas ni..aku berkongsi dgn hubbyku supaya loan umah ni lulus..alhamdulillah..berkat doa yang x putus2 akhirnya berjaya jugak..Rumah yang bakal menjadi milik aku ni dekat dgn umah sewa aku sekarang..umah semi-d...dekat kedah..insyaallah dijangka siap 2012..maknanye lagik 2 tahunla aku kena menyewa sebelum aku dapat duduk umah sendiri..mulai saat ini mulala aku berangan2 nak beli tu beli ni..sabar ayu...borang pun x sain lagi..hahha... satu da berjaya kini tinggal lagi dua perkara lagi..iaitu posting ke kedah dan nak baby...insyaallah aku akan berusaha untuk kedua2 perkara tersebut... Itula berita gembira aku... sekali lagi ALHAMDULILLAH...

2 comments: