Wednesday, December 9, 2009

Baru nak Upload pix kawenn..Jom Tengok..

TARIKH : 23 SEPTEMBER 2009
4 SYAWAL 1430 H
TEMPAT : RUMAH PENGANTIN PEREMPUAN & LELAKI.
(SAMA SEHARI)
TEMA : MEROON PUTIH
Salam sume..
baru nak upload pix kawen??
Actually pix kawen ni baru je dapat bulan lepas dari photographer yg amik pix kawen ayu.so baru arini ayu rajin nak upload..ade banyak lagi pix tp yg ni je yg sempat dan rajin nak upload..yg lain tu besar sngt so lambat mcm kura2 bile nk upload..hehhee...
jomla tengok dan komen2..hik3..
dengan kazen2 ku... tangan sape ni??
dengan che pah dan anne..member baik time sekolah rendah..
tanx dear sbb sudi datang kenduri ayu..
walaupun da bertahun kite tidak ketemu sudi jugak datang..nanti jangan lupa jemput ayu ek bile tibe msae korang..
ayu dan faizal.
dirakam di Kg. Tengah Kuala Kedah.
my hubby house.
ikan duyung dan ikan dugung terdampar di atas katil.
hehehhe..
jalan-jalan..
'L.O.V.E'
cakk...
tengok jet tu da datang nak ambik kite sayang..
cantik x jambatan tu?
Pelamin alaf baru.hahaha..
actually ayu x nak buat pelamin so letak je kerusi.berlatarbelakangkan tv..hik3..

AJRATUL KHAIRAH BT MOHD DAUD...kini sudah bergelar seorang ister.Semoga aku menjadi seorang isteri yang solehah dan dikurniakan anak yang baik..aminnn...

No comments: