Sunday, October 4, 2009

Program Hari Ni..Mkn Pizza Dgn Hubby ku B4 Balik KL malam Ni..

Salam Sume..
Nila program aku hari ni..
awal pagi aku bangun dan tunggu hubby aku pergi keje..
lepas tu terus on9 Fb n update blogshop aku n blog personal aku ni..
aku tunggu hubby aku balik sebab nak ajak die pergi Jamuan Hari Raya dekat Pejabat Belia dan Sukan Daerah Kota Setar..
tunggu punya tunggu pukul 2.15 kami keluar..
Sebelum tu singgah Pejabat Pos sebab nak pos shawls dekat Angah..
dalam pukul 3 kami sampai dekat Perkarangan PBSD Kota Setar..Sedeynye da habis..kerusi pun dorang da kemas..makan je la koteow tonggek yang tinggal.Lepas tu balik rumah mak aku kejap yang dekat dgn PBSD KS tu..Jumpa adik kesayanganku..aLIa..rindu kat die..pas tu pergi Hantar barang-barang pengantin yang aku pinjam dkt butik cu dkt Jalan Teluk Wan Jah..Tanx Cu..Last minute punye pinjam..Cadar,Kain tirai belakang n bunga-bungaan Cu cuma ambik rm50 je..Murah x??hehehe..
Lepas tu pergi rumah mak aku balik sbb hantar adikku..Dalam odw balik aku n hubby singga Pacific sbb aku nak beli movie Tsunami..dpt gak cite tu..balik KL ni boleh tengok..lepas tu odw nak balik singgah pergi Pizza Hut..aku da janji dgn hubby ku nak belanja die..so kite org pun oderla set yg boleh makan untuk 2 org..AKU MKN 2 KEPING je..hubby ku habiskan sumenye..huhuhu..da x mampu perut ni nak terima..lepas tu da balik singgah umah mertuaku kejap...
Sekarang ni da dekat rumahku..pukul 11 mlm ti nak keluar pergi Shahab Perdana..nak balik KL..huhuhu..tinggal lagi hubbyku..beginila hidupku..setiap mlm ahad je terpaksa bergerak balik ke KL..huhuhuhu..sedeynye..adakah aku menangis kejap lagi seperti setiap minggu??
Kite tunggu Post aku esok ek...
SEBELUM KELUAR TANGKAP PIX DULU..HOBI AKU..LALALLA..

5 comments:

Cik Wanie said...

Wah wah wah,
mkn pizza kat mana???
mesti sedap kan,
lagi sedap bila mkn bersama yg tersayang kannnn...

wanie pun dah lama x bawak mama g mkn pizza,
kepingin rasanya,
hik hik ik

ayucinta said...

mkn kat pizza hut baru buke kat alor star..
mkn dgn yg tersayang tu yg cepat kenyang Cik Wanie..hehehe..

naz said...

semoga bahagia :)jeles bila melihat orang bahagia hehehe

ayucinta said...

jgnla jeles..
x baik naz..:)

piNky LuCiA said...

waa... bestnya... :)