Thursday, October 1, 2009

Korang nak tau x cerita disebalik kenduri kawenku??hehehe..

Salam semua.. eh..da brape banyak pos da aku pos baru nak post psl kenduri kawen ku?? Actually kenduri kawenku yang baru lepas tu berjalan dengan lancar..bermula pada malam kenduri hinggala ke hari kenduri..semuanye berjalan dengan lancar.. seperti yang sedia maklum kenduri ku sama hari dgn my hubby..so pukul 3 petang dorang datang untuk bawak ku pergi ke umah pengantin lelaki..so tibe disana pukul 3.30 petang..ramai jugak yang ikot aku..hehehe..sepanjang perjalanan sebelum smpai umah pengantin yang lebih kurang 20 minit tu adala perkara yang x diingini berlaku..lampu isyarat rosak..so yang ekori keta aku (keta pengantin) ramaila yang terlepas..so ada yang sesat dan terlajak..pastu sampai je kat umah pengantin kena jalan masuk dalam sbb lorong kecik nk masuk dengan keta..so berarakla kami..ramai da yang menunggu ketibaan kami tu..bile nak sampai je kat rumah pengantin nak pergi ke meja makan sekali adela sorang pakcik tu letupkan mercun bola..kuat gile..pas tu yang dia letupkan lagi hinggala serpiham mercun bola yang meletup tu terkena kat tangan aku..perghh darah meleleh..aku menahan kesakitan..sambil menahan darah dengan tisu aku buat muka selamba..lepas tu sampai kat meja makan aku gitau kat hubby ku tangan aku kena mercun..lepas tu terpaksala makan dalam kesakitan..n terpaksala senyum sbb org nak tangkap gambar..walaupun tangan ku sakit ya amat..pas tu aku letak minyak gamat..esok tu luka pun kering..tula pengalaman aku bertandang ke rumah hubby..lawak pun ade..hehehee... muka orang tahan sakit..:)

2 comments:

~0~ said...

semoga berbahgia...

seb baik x melatah...hehehe

JIVEBUMZ said...

kenangan sungguh la kan..kesiannya terpaksa tahan sakit seb baik tak kena kat muka ayu kan..iks iks

selamat pengantin baru dan semoga berbahagia selalu hendakya ye