Wednesday, September 16, 2009

HARI RAYA DAN KENDURI KAHWINKU..BANYAK KEJE NK KENA BUAT NI..

Salam sume.. Halluuuuuuuuuuuuuuu.. wah..wah da lama x update blog ni.. sedar x sedar tinggal lagi 3 hari je kite nk rayakan.. x sabar rasenye nk balik kampung..hari jumaat pukul 2.00 petang aku naik bas dari pudu ke alor setar yang mengambil ms selama 6 jam..excited rasenye walaupun tiap2 minggu aku balik tp balik raya ni aku rasa lain..hehhehe.. balik ni jugak aku kena buat banyak keje..yela tarik kenduriku raya ke4 so lepas raya kena settlekan bab kenduri pulak..tapi kenduri aku disediakan oleh katering yg berpengalaman..so mak n abah aku salam menyalam je la..tema aku warna MEROON+PUTIH.. Tapi tengah pening ni hantaran x buat lagi..aku ni bukannye kreatif..kalo boleh aku nk letak je atas dulang tu..hehehe...so pada semua kawan-kawan jemputla datang rumah aku di C,119 TAMAN WIRA MERGONG 05150 ALOR SETAR KEDAH pada 23.9.2009 bersamaan dengan 4 SYAWAL..datang tau..:) semalam bincang dgn hubby ku nk balik raye mane..aku nk balik rumah aku..dia nak balik umah dia..last2 ambik keputusan raya kat umah kami dulu pas tu pagi raya baru balik umah mak dan mertua..(mcmla umah mak n mertua jauh..15 minit je da smpai...hehhee)...(aku da nikah maknanye nikah gantung le..) akhir2 nk cuti ni da rase x de mud nk buat keje kat opis..opis ni pun satu time last2 gini..time ni la banyak keje..huhuhu..adoyai..tp x pela..rezeki..kenala buatkan..x baik tau curik tulang..(padahal aku selalu buat..hahahha..ops..bos bace ni habis aku..) menjelang raya ni jugak alhamdulillah rezeki aku semakin bertambah..orang pun da ramai kenal Shawls@ayucinta..tanx pada yang oder..pada yang x oder lagi tu..oderla cepat..hehehe..)tapi tuk raya ni sampai esok je aku pos..lepas tu aku cuti seminggu...so pade sesape yg nk oder tu lepas cuti seminggu ek..:)P so pade sesape yang nk oder shawls atau nk tengok shawls bolehla klik blogshop aku ek..http://shawlsayucinta.blogspot.com OKLA..SAMPAI BERTEMU LAGI DI LAIN POSTING.. OPS sebelum tu aku nk ucapkan SALAM AIDILFITRI KEPADA SEMUA BLOGGER YANG DIKASIHI..teruskan berblog dan rayala dengan penuh kesyukuran..:)

1 comment:

piNky LuCiA said...

selamat pengantin baru... semoga ikatan yang terbina dirahmati dan diredhoi oleh Allah hendaknya..

selamat menyambut hari raya aidilfitri. maaf zahir batin.. :)