Wednesday, July 8, 2009

Confirm Kenduriku Raya ke4..

Salam sume.. Halluuuuuu.. Yes..Yes.. Dah confirm...Majlis Kenduriku Raya ke4..iaitu 24.9.2009.. aku kan nikah gantung..hehehhe... so pade sesape yang duk kat alor star atau pun sape2la jemputla datang ye.. memeriahkan majlis.. majlis ti aku buat simple dan sederhana je.. sebab ape buat raya ke4?? kenape x buat lepas akad nikah je?? wahhh mesti soalan tu yang bermain dalam fikiran korangkan... sebenarnya memang nak buat majlis 6.6 haritu..tapi disebabkan aku baru masuk keje so aku dapat cuti sehari je..tupun 5.6 aku cuti..x sempat rasenye nak siapkan hantaran ape..lagipun aku kat kl..huhuhu..so selepas berbincang dan dapat kata sepakat kiteorang confirm buat raya ke4.. lagipun time raye sume sedara balik kg...sebab tu la aku buat raya ke4..baju sume da settle..tinggal nk gubah hantaran je..lalalala...:)

6 comments:

JIVEBUMZ said...

dah lama tak menjengah blog ayu..tup tup dah nikah.. neway selamat pengantin baru yer! moga kekal bahagia ke akhir hayat tau!24/9 tu bersamaan ngn bufday adik saya la.. neway tahniah sekali lagiiii :d

DrSam said...

tak apa. buat yang wajib dulu. Semoga berbahagia hingga ke anak cucu.

khairul onggon said...

Salam... tahniah diucapkan di atas perkahwinan yg bakal menjelang nanti.. Kira raya + kahwin nanti mesti meriah giler.. :)

ayucinta said...

Tanx JIVEBUMZ,Dr Sam dan Khairul Onggon..:)
Insyaallah Meriah..:)

c-idah said...

xpe...yg penting..
yg wajib....
samalah kita!!

sy dulu pun nikah gantung gk..
yg xbestnye..
lpas we all nikah..trus puasa..
hakhakhakhak..
mencabar keimanan tuuu..hehehe..

selamat berbahagia!!

ayucinta said...

wah c-idah..
trus puasa ek..
hehhehe..
sy plak pas nikah trus balik kl..
huhuhu..