Thursday, June 4, 2009

Selamat Pengantin Baru Untuk Aku..

salam sume..
pejam celik pejam celik kini tibala saat yang dinantikan..
tanggal 6.6.2009 ni aku akan disatukan dengan tunang tersayang..
kejap je kan..takut,hepi sume ade..
aku harap aku dan tunangku dapat membina mahligai yang bahagia dunia dan akhirat..
kejap je lagi aku akan bertolak balik kekedah..
esok aku da cuti..
so esok la time tuk aku buat segala persiapan
sebelum menjelmanya hari bahagia..
aku harap kawan2 bloger dapat mendoakan kebahagianku
bersama bakal suami tercinta..

12 comments:

didiey ;) said...

wahh.kak ayu..
selamat pengantin baru :)

muge berbahagie sampai bile-bile

MEMEYlicious. said...

.smlmt pgantin br. =)

ayucinta said...

tanx didiey dan memeylicious..:)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

selamat pengantin bawuuuuu!

isha said...

selamat pengantin baru
moge bahagia and cepat2 la ade anaknye

malam pertama said...

Selamat.. ermmm.. dah dapat ke ehem2..?

♥ Cik Ca said...

slamat pgantin br sis..
smOga berbahagia ke anak cucu..

Hananeechan said...

selamat pengantin baru...
semoga berbahagia selalu..
:D

cik_ah82 said...

dik,
selamat pengantin baru..
selamat menempuh alam yang baru..
semoga peroleh keberkatan-Nya..amin

cIk JanNah said...

selamat pegantin br..
moga kekal ke ank cucu

;)

faqiha said...

wah tahniah selamat pgantin baru ;)
moge bahagia:)

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

selamat pengantin baru dear..
semOga bahagia n kekal sepanjang hayat yerp..
hee~