Monday, June 8, 2009

Pic Akad Nikahku..6.6.09

Salam sume.. emm hari yang dinantikan olehku telah pn menjelma..tanggal 6.6.09 aku telah selamat diijabkabulkan dengan suami tercinta..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..pada jam 5.05 minit ptg aku sah menjadi isterinya dengan 2 kali lafaz..aminn...aku harap aku dan suamiku dapat mengharungi cabaran sebagai suami isteri dan bahagia dunia dan akhirat.. walaupun hanya majlis akad nikah tapi kenduri nye mcm kenduri kawen..tak sangka ramai yang datang..time kasih kepada para tetamu..dan teristimewa kepada ibu dan abahku yang bertungkus lumus dalam majlis ini..tanpa kalian berdua mungkin majlis ini tidak akan sempurna..kepada sume mak sedara dan kazen2ku timekasih diucapkan kerana datang menolong dihari bahagiaku.. kini aku amat bahagia dan gembira dengan suami tercinta..tapi semalam aku dan bergerak balik ke KL..dan arini aku da keje..tinggalla suamiku di Kedah..semalam mada dia hantar aku kat terminal bas aku nangis..sedih nak tinggalkan dia..:(
ciuman kasih untuk suamiku hadiah istimewa dariku untuknya
Posing..
Putih Itu Suci

9 comments:

ana Yg Ceria said...

hehhe cntik n come ayu sama cntik sama padann..kira kawin ni still pjj jgk ka..
ana pun bakal mcm tu jagkk..nasib la..pengorbanan tu penting..jnji hapy tahniah yer hope bhgia ke akhir hayat..

ayucinta said...

ye ana..
tanx ek..

cato;patchi said...

hehe cantikla. tahniah

isha said...

congrat's kak
u really really beautiful ;D

d e t O L said...

congrats!
ayu nmpk chantek sgt.
moga bahagia ke ank cucu.
aminn.

MEMEYlicious. said...

.cntek laa.
.smga bhgia ok. =)

chipsmore said...

congrat!
so sweet both of u ;)

c-idah said...

selamat pengantin baru..

ayucinta said...

tq..tq sume..
ti kenduri ayu jemputla yer..:)