Monday, May 4, 2009

Wahh..Hari Bahagiaku Bakal Menjelma Dah..Tapi..

Salam sume..
halluuuuuu...
Macam bes je tajuk kat atas tu..hik3...
kini membilang jari menunggu saat bahagiaku..
"menghitung hari detik demi detik..."(lagu Kris Dayanti :) )
sume nye rasa..tunang aku pn da sibuk menghafal ayat itu ayat ini..
takot kena soal..hehehe...
tarikh 6.6.2009 bakal menjelma..minggu ni aku nak balik settlekan borang nikah..
maybe minggu depan aku akan apply cuti..tp boleh ke ek aku cuti??yela akukan baru keje..ohhh..
tapi untuk pengetahuan korang sume..aku nikah gantung je dulu..perancangan awalku dulu nikahnye 4.6.09..sandingnye umah aku 6.6.09 dan umah laki 7.6.09..tapi apakan daya..kita hanya merancang tuhan yang tentukan..aku dapat keje di Kementerian Kerja Raya di Kuala Lumpur..ohh..terpaksala aku dan familyku menunda tarikh kenduriku..yang bakal berlangsung insyallah Raya ke6..bulan 9.. aku buat sama sehari dengan pengantin lelaki.. tapi x apela..walauapepun aku tetap bersyukur dengan apa yang telah diberikan olehNYA..sesungguhnya mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku... Tapi..perghh ada tapi lagi.. aku terpaksa berjauhan dengan bakal suamiku nanti..aku di KL..bAKal suamiku di Kedah..aku tak tahula sampai bila..bagi diriku bukannya senang untuk aku posting balik ke Kedah..begitu juga bakal suamiku yang memang kena berada di Kedah..huhuhu...walauapepun kami akan cube yang terbaik untuk mengeratkan lagu hubungan ini..'YA ALLAH SESUNGGUHNYA AKU REDHA MENERIMA SEGALA UJIAN YANG KAU BERIKAN PADAKU..AMIN..' mungkin inilah dugaan di alam pertunangan hinggala perkahwinan..kita kena terimanya dengan redha..dengan adanya kejujuran dan sentiasa ingat pada yang Maha Esa insyaallah perkahwinan kita akan kekal buat selamanya..Insyaallah... Wahhh panjang suda artikel aku kali ni..hehehe... pada yang membacanya doakan kebahagianku ye..:)

11 comments:

aRe_uDear said...

menghitung hari nampak cik kak.. dah x sabo yerr.. hahaaa

Eazy Izzuddin said...

semoge berbahgia selalu..
xD

asna cute said...

Wahh makin erseri-seri muke yea nk bergelar sorg isteri dah yea. Alhamdulilahhh~
ASna doakan semua yea berjalan ngan lancar Amin~~

Haip cenyum2 lak dia nie..
heheh ceyum kambing yea~

S a l s a B e l l a ~ N m y said...

waaa...besh3..smoge bahagia yep..amin :)

Siti Nursyahidah Mohamad Khalil said...

lame akak x update blog.bz dgn keje baru ek ;)

ayucinta said...

a'a syahidah..
akak bz ckit..
lagipon nk update n online slalu akak takot..
yela..baru kat cnikan...:)

pyan KEMAIN™ said...

smeoga jodoh berpanjangan ;)

ayucinta said...

Insyaallah Pyan..:)

Cik Angah said...

smga berbahagia sllu hendaknya...

amin (:

ayucinta said...

tanx cik angah..:)

MiaIrdinna said...

Hi Ayu,
hari bhagia u jatuh pada hari lahir i yang ke 31 thn...wish u luck and salam perkenalan..