Tuesday, May 12, 2009

Selesai Sudah Borang Nikah

Salam sume..
Hallluuuuuuuu...
Emmm..tinggal lagi bape ari je aku nak jadi isteri orang..fuhhh..bedebar gak...
macam aku pulak yang nk akad dgn tok kadi..hehehe..
ari ahad aritu aku balik kedah n settlekan sume borang nikah..alhamdulillah semunya berjalan dengan lancar..emm...rasa lega bila dah hantar kat Pejabat Agama ari tu...fuhhh..rasa lapang dada tu...tapi ada satu cite..tunang aku ni x pegi cop tok imam lagi..dekat 4 kali tunang aku p tok imam tu asyik x de kat umah je..tension gak aku..kesian kat tunang aku tu..sampaila aku p dgn tunang aku cari tok imam..sekali jumpe dia atas jalan dengan kete..tunang aku apa lagi pecut r..last2 tok imam tu berhenti keta kat satu dewan..fuhh selamat..dapatla cop tok imam..tu pun tok imam suh tunggu jap die balik nak ambik cop..hik3..kelakar pun ade gak..sume tu stu pengalaman bagi aku dan tunangku..
so kini aku tunggu je detik 6.6.2009...:)
sempat ke ek aku ambik cuti 4.6 balik kedah??
nak siapkan bilik lagik..huhuhu..x pela..pelan2 aku pikir...
tunangku masa jumpa tok kadi ari tu..

masa p pejabat agama

6 comments:

aRe_uDear said...

Tok Imam sajer nak main2 kan pengantin bru tue.. wakakaaa

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

salam...
sje jek tok imam nie,ikat kaki kang,baru taw...

asna cute said...

HUaaaaa jauh yeaaaa wat kenduri umah kt kedh ek
Kot area dekt2 boleh asna turun singgah hehhe..

ayucinta said...

kenduri pas raye..27hb 9..ti ayu jemput ek..

miss hirose said...

waaa beshnye nk kawen..
kite pn nk kawen gak la..huhu

sponge_anys here! said...

wah, ayu dah nak kawen...
tahniah!
kiki;p...
semoga berkekalan sampai bila2..