Friday, May 22, 2009

Checklist B4 Akad Nikah

Salam sume.. Halluuuuuuuu... Korang sume sihat ke?? pejam celik pejam celik da tinggal lagi sminggu lebih.. so aku nk buat sikit la ceklist..hik3..walopun nanti x de kenduri juz akad nikah je tapi nk kena ceklis gak..org kate akad tu yang penting... 1. Borang Nikah :- SETTLE 2. Baju Akad Nikah :- SETTLE 3. Tudung & Selendang :- X SETTLE LAGI..Minggu ni baru nak gi cari kat Masjid India..ngeh3.. 4. Kenduri : -Mak SETTLEKAN..Fuhh Lega..hik3.. 5. Panggilan untuk kawan2 terdekat :- SMS Je..SETTLE.. 6. Fotografi :- SETTLE..Member mintak RM200 je.. 7. Tiket Bas Balik Kedah 4/6/09 :- X SETTLE lagik..kena beli cepat ni..takut abes..almaklumla da nk cuti skolah..:) yang penting aku dapat cuti sehari je...wahhh sedeyyyyyy...:( 8. Tunang : - SETTLE..Hehehe..die da hafal ape yang bakal ditanya oleh Tok Kadi.. 9. Persiapan Bilik : - X SETTLE LAGIK..tunggu aku balik... 10. Honeymoon :- ?????????? ape lagik ek??korang rase ape lagi??takot aku lupe..hehehehe.. 6/6/2009...BAKAL MENJELMA...........:)

5 comments:

::ainbutterfly~ said...

selamat menjadi isteri..moga bahagia dunia akhirat..=)

ayucinta said...

TANX AIN..:)
insyaallah..

piNky LuCiA said...

waaa.. semua dah dekat nak settle.. tahniah.. smg menjadi isteri yang baik..

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

PESAN KAT BAKAL SUAMI..

JANGAN GELOJOH DI MALAM PERTAMA.

SEMOGA BAHAGIA SELALU..

Aidi-Safuan said...

tok kadi da tempah ke blom?
kowt2 tok kadi cuti tahunan ker tyme tuh.huhu