Friday, April 3, 2009

HUh..Nasi Lemak rm7.50...

salam sume.. halluuuuuu... ape kabar arini?? aku kureng sikitla.. arini asyik nak marah je..huhuhuhu... arini aku cuti..so aku pegi la pasar tani dengan adikku.. arini orang berniaga tak la ramai mcm ar ahad dan rabu.. jadi x ramai orang jual nasi lemak..nasi lemak yang selalu aku beli tak jual.. aku pun beli la nasi kat satu tempat ni.. aku cakap makcik bagi nasi lemak 2.. satu nasi tambah.. aku pun buhla lauk... sotong kecil 2 ekor.. ayam kecil satu.. ikan bilis.. satu lagi nasi.. sotong kecil 4 ekor.. telur rebus sebelah.. aku tanya brape mak cik.. sekali makcik tu cakap RM7.50.. huh..tekezutt aku..duit kat tangan ada RM6..JE.. aku cakap makcik japgi sy datang bayar ek.. malu gak aku... mahal gile..mak aku pun beniaga nasi lemak gak tapi x la semahal tu..huhuhuhu... pas ni aku x p beli da kat situ...

5 comments:

asna cute said...

PEhhhh gila cekik darah mak cik tu. Harga ayam dah turun pe 40sen. asal mkin mahal lak harga dia letak. lain kali sis beli taya lauk ni seketul berapa.. semua y sis nak amik lauk sis taya.

Ish meniaga kira nak untung jer mak cik tue. tgu la.. dia mati sok. jawab ar soklan2 panas dlm kubur~
=(

sparkystar said...

nmpak mcm sodap jekk..tapau skilo.hehehe

Eazy Izzuddin said...

perghh!!...
maahal gler...
boikot makcik tuh..
eheh
xD

sajeedhani. said...

pehhh.
sah sah la mmg mahal.
cekik macik tuh kang.
huhu.:)

jiji najiy said...

erm makcik tuh salah congak kot...
sllu jiha bli nasi lemak paling mahal pn 3.50rm
tp tupn nasi lemak ayam... huhu