Friday, April 10, 2009

Help me...huhuhuhu..

salam sume.. halluuuuu... ohh..arini aku rase macam mahu nangis lagi.. kepala ku pening...adeiii.. banyak yang aku fikir.. semakin dekat menjelang hari bahagiaku.. semakin banyak dugaan yang aku terima.. namun aku terima dengan redha apa jua dugaan yang diberikan padaku...aku harus kuat dan tabah.. tadi aku da antar surat resign..dan tadi jugak aku pegi buat ujian HIV..sakittt...tangan aku pucat..hik3..malu je... alhamdulillah..keputusannye NEGATIF... Sebenarnye aku keliru.. dalam masa aku nak kawen ni macam2 yang datang..time ni jugakla kerja aku dapat..mybe rezeki kawen kot..alhamdulillah..tapi aku x tau keje kat mane..aku takot kena keje kat kl..kesian kat bakal suami aku..ti pas kawen aku terpaksa tinggalkan die..aduhhh... lagi satu aku pening kalo aku kena duk kl kat mane aku nak tinggall..aku x suke duk kl...huhuhu...mane dengan duit nak kawen...duit nk sewa rumah..huhuhu...sumenye da berserabut di dalam kepala otakku... tulunnn..tulunnnn

10 comments:

»][«n¤nØt_§ka|Ørz»][« said...

Erk. Keputusan HIV, +tive. Biar bet0wl. Ke non0t salah sangke. Erk. La ayu pasal keja 2 jangan la risau cgt. Biasa nye kena p kursus dulu. den. Die0wank kasi surat p0sting. Walaupun pergi melap0r kat KL. Rilex la k. Pasal tmpt tinggal dun w0ri. Kat kl banyak tempat sewa. Pasal duit sewa jangan la risau. Kan kerajaan bagi alaun rumah RM300. tp non0t tak pasti lak. rm300 2 untuk swk jerk 0r smua tmpt sme. Tak yah la risau. Ayu akan jumpe banyak mmber bru yg mungkin bru kat tempat 2. Ayu leh ajak dier d0wk sme. Klu x p0wn Ader flat kerajaan. Itu ckit sebanyak yang non0t thulah. Takyah risau2 sangat. Nanti bertambah pening lak. Aper2 p0wn Luck.

ayucinta said...

Eh negatif..silap2 nonot..
huhuhuhu...

asna cute said...

Jgn suke gado2 ngan bakal suami yea.. nti susah lak si tau.. cube bwk bertenang kan fikir positive yea.. sabar sabar Allah sygkan akak nie.. sbb dia tau akak tabah tuk lalui ujian yg Dia beri.

vInA said...

xyah la pening kn otk sgt pk tuh pk nih..
mmg la kL teruk kowt tp if kte oke sure oke nyer..ehe..lg pun gaji mst up sket kn if kat kL..ajak la suami dok sne gk t..
pape pun, althebest eyh..

sy saket tekak! T_T

miss.purple.r0ses said...

sabar la kak..
memang idup ni penuh dugaan..
kalau x diduga x rasa kemanisan bakal berumah tangga..hehe~

SyimaSyaz said...

ape yg ayu dapat skrg nih kerja gov+nak kawin...tuh dua benda yang paling saya naaaaaaakk sgt.tapi mungkin rezeki blum datang.u shud be happy la.tak yah berat2 sgt pikir.yg penting settlekan sume tuh dulu.later baru pikir pasal mcm mana nak cope dgn KL.=)
wish u all the best!

Suzana Hazes™ said...

alolololo..ciannye die..
xpe2 ye sume tuh dugaann..
kamu msti bleh atasinye..
chaiyuk2..
beshnye kawen(sengih gatal ni..hehe)

M.r.B.zaCk said...

Sabo bebanyak...

Ade hikmah disebaliknyer..

ayucinta said...

nk tanye korang tahu x kat mane jalan sultan salahudin??
bagila klu ckit area tu ade ape??
dekat dgn ape??

piNky LuCiA said...

nak bina hidup rumah tgga lagi laa pening.. skrg pening.. akan dtg lg pening nak sesuai kan diri ngn org yg tak penh duk ngn kita..

so ayu.. biasa2 kan diri.. n tabahkan hati.. ayu pasti bley harunginya.. :)