Tuesday, April 14, 2009

Doakan Aku ye,,

my lovely fiancee..
salam sume... halluuu... esok pagi pukul 10.30 pagi aku akan naik bus dari Terminal Bas Shahab Perdana Alor Star ke Puduraya,Kuala Lumpur..aku akan pergi bersama tunangku..aku pi sana sbb ari kamis ni aku perlu lapor diri di Kementerian Kerjaraya pukul 8,30 pagi.. aku bukan pergi tidur hotel ke ape..aku gi tidur umah tunang kakak aku..so jgn syak wasangka tau..sejak dapat suarat sampaila hari ni..aku jadi gundah gulana..aku takot kena keje kat kl..huhuhu...x sanggup aku nk tinggal bakal suamiku..baru je nk hidup berdikari berdua da kna tinggal..sedey..sedey..tapi x pela.. aku sanggup berkorban.. aduhh...tinggal lagi 52 ari je aku nk kawen da kna pegi duk jauh..mcm ne la persiapan aku nanti..??hohooho..takut x dpt cuti lagi..:( so pade kawan2ku sume doakan perjalanan aku ek..aku nek bus durian burung 2 tingkat..bace paper harini takut pulak nak nek bus..

4 comments:

gadis pantai said...

uhh, semoga akak dapat sesuaikn diri kt sanep. hee, jaga diri baek2 akak disanep. Semoga selamat sampai :)

ayucinta said...

insyaallah gadis pantai..
tanx ek..:)

asna cute said...

eh dah smpi KL..?
Wecome to KL babe!
hehe All the best for the registration also~
=) weeee~

Eazy Izzuddin said...

hiks..
semoge slamat smpi ea...
walau jaoh..
si die tetap d igatn..
xD