Saturday, April 25, 2009

Aku kat Tempat Kerja Baru

Salam sume..Halluuuuuuuu.. Pic kat atas itulah tempat kerja baru aku..dekat bangunan Menara Tun Ismail Mohamed Ali dekat KL..Alhamdulillah...aku dapat sesuaikan diri dengan tempat keje baru ni.. cume keadaan persekitaran kadang2 yang meletihkan aku..huhuhu...Maksud aku persekitaran yang berbeza antara KL dan Kedah..tapi aku akn cuba sedaya upaya aku tuk sesuaikan diri di sini.. wahhh..da lama ek aku x update blog.. korang sume sihat ke??aku kat cni sihat2 je...:) da x lama aku nk akad nikah..tinggal 41 hari je lagi..cepatnye masa berlalu..so mulai sekarang aku nk kire budget aku tuk akad nikah ni... Kenduri aku mungkin raya ke 4..sempatlah aku nk simpan duit balik..hehehe... Oklah..aku stop cni dulu ek..tatatititutu..:)

11 comments:

Maswani said...

selamat bertugas...

ayucinta said...

tanx maswani..

MisS FieZanis said...

sabar ye kak ayu...
idup kt kl mmg mnecabar..
so tabah kan hati.

MisS FieZanis said...

sbr ye kak ayu..
idup kt kl mencabar..
so tbh kan hati k

Cik Angah said...

wah..


selamat bertugas d tmpt baru ya?

:)

Syima Syaz said...

selamat bertugas dan selamat jadi org KL.welcome to KL...the true color of life.as long u know how to bring urself here,u will b ok,dear...=)

cIk JanNah said...

selamat bekerja!

Khas Lysha said...

all the best yer..

ayucinta said...

tanx sume..:)

cokolat said...

nak tawen ker??
darah tengah suwit2 tu..
jaga diri baik2 ok!

selamat bertugas di tempat baru.. :)

aRe_uDear said...

huhuu.. selamat berhappy2 kat tmpat baru k.. take care lalingg...