Saturday, March 28, 2009

Terima Kasih LEESA FORMULA

Salam sume.. halluuu.. sebenarnye aku nak dedikasikan ucapan Terima Kasih ni pade produk LEESA FORMULA... Sebabnye aku rase sekarang ni muka aku da kurang banyak... syoknye..hehehe...ramai yang puji...:) termasukla tunang aku... tapi aku x bagila ckp banyak sangat pasal muke aku ni...muke aku ni sensitif sikit...puji-puji esok nek balik... perasanla pulak.. aku baru je pakai x sampai sebulan.. tapi da nampak kesannya.. terima kasih ek...aku harap bile aku kawen bulan 6 ni semakin elokla..hik3... jomla guna produk LEESA FORMULA... (promotela pulak)

9 comments:

JIVEBUMZ said...

wah bagus la kalo camtu.. kiranye produk tu serasi ngn ayu la tu..
teruskan memakai dan lihat hasil seterusnya ek..

jgn lupe tayang kt blog..:d

ayucinta said...

uish nk kena tayang ke??
maluuuuu...hik3...

aZuRa AhMaD said...

ayu...boh la gambar nk tgk..perubahan..before & after...rasanya kekalkan produk tu..jgn campur2 dah tau...

fayaz.. said...

yeah..u looked beautiful...
dont forget to invite me on yr wedding day !

Eazy Izzuddin said...

uish...
nk cube gak lah.
hiihi

didiey <3 said...

thanx ya sudi follow blog dd..
akak da na kawen?uish beshnyerw!
na pegi buleh??

ayucinta said...

ok2...jemputla dtg ramai2....6.6.09..gathering bloger di hari perkahwinanku..hehehhe...

aRe_uDear said...

salam knal2.. hehee..
Ayu pakai leesa ermm bagus tuh "ayu kt cni" pun pkai sabun muka leesa memang nampak beza dah kulit semakin cerah g2.. hidup leesa wakakakakakaa..

Maswani said...

salam ayu..dh link awak..ada masa n sudi,dtglah n link me too..tq..