Tuesday, March 10, 2009

Setelah 2 bulan bergelar Tunang

Salam sumeeeeeee....
halluuuuuu.
Eleh bAru 2 bulan..
msti korang cakap mcm tukan..
hehehe..arini 10/03/2009 genaplah 2 bulan aku menjadi tunangan orang..
walopun baru tp aku rasa sungguh bermakna..
kerana bukannye selalu kite akan rasai alam pertunangan..
tuk pengetahuan sume sepanjang 2 bulan aku menjalani hidup sbg tunangan orang Alhamdulillah..
aku dapat laluinye dgn baik..sbb ramai org kate time bertunang ni la
banyak masalah akan berlaku..
tapi setakat ni alhamdulillah..segala masalah aku dapat selesaikan
dgn baik bersama tunangku..
mcm yang pernah aku ceritakan...
aku cukup susah nk bergaduh dgn tunangku..
hinggakan aku terpaksa mencari gaduh dgnnye..kalo baik ari2 pn x best gak..:)
tp die teramatlah baik bagiku kerana die x pernah nak ambik hatike...nk makan hatike..
syukurla aku dipertemukan dengannye..
dan sekarang tinggal lagi 86 hari kami nk menjadi suami isteri..
semoga sepanjang perjalanan tuk menjadi suami isteri tidak ade perkara
yang x baik terjadi..
aku sentiasa berdoa semoga aku dijodohkan dengan tunangku..
aminnn....
*********************************************
Saat ini
Ku cerita
Isi hati segala rahsia
Aku rindu Aku perlu
Hati kamu terukir namaku
Aku tahu
Aku rindu
Aku perlu mengenali kamu
Biar masa bercerita
Kau takkan hilang aku sayang
Ku sadari saat manis ni kan pergi
Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidupDisayangi… Biar nyata
Aku setia Janji cinta tentunya berbeda
Maafkan lah salah kita
Biar benciKu tetap di sisi
Ku sadari saat manis ni kan pergi
Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup….
Ku sadari saat manis ni kan pergi
Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini
Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup Disayangi… Aku perlu Aku rindu

10 comments:

♥ Cik Ca said...

hua.. besh nyer..
sgt jeles lor..
hope it will be everlasting..
bila la time cik ca lak ek..
huhuhu

ayucinta said...

insyaallah jodoh tu ade cik ca..:)

DrSam said...

semoga pertemuan dua hati ini diberkati olehNYA dan berbahagia ke jinjang pelamin.

honeysour's blog said...

semoga kekal bahagia..
saya dah setahun sebulan bertunang....

hahahahha...mmg banyak dugaan...

gf lama dtg balik kacau la...

bf lame pun dtg balik nak kapel..
huhu..macam2 la...
tak sabar jugak nak tunggu bulan jun ni...

AyanaAsham said...

hope sglY bjln lancar...ameen

~ eila'z ~ said...

bertunang ni memang banyak dugaan nya... so kene banyak bersabar

lg satu... jangan cari gaduh lagi tau...

cik_mimie said...

hmmm....
da bertunang ek....
smg kekal hingga ke akhir hayat :)

Shahriza Mahmud said...

Amin...Alhamdulillah...semoga berbahagia sampai bila-bila..

Roshaniza my sis ada dalam fb.. dah add dia?

Miss Izah Mohamed said...

smoga bahgia hendakNya & berjaya mhrungi hidup yg penuh dugaan ni.. AMIN

ayucinta said...

insyaalah..
tanx ya sume...:)