Saturday, March 7, 2009

88 Days Before Im Married..

SalaM sumeeeeee....
halluuuuuuuu.....
**************************
wahhh..takut dengar tajuk kat atas tu...sungguh cepat masa berlalu..
ari tu bilang lagi 122 ari..arini da tinggal 88 ari da..
x sampai 3 bulan je lagi aku akan menamatkan zaman bujangku...huhuhuhuhu..selamat tinggal...cehwah..feeling la plak..
ok2 berbalik pada tajuk diatas..actually persiapan aku masih lagi 60%..
hantaran,baju pengantin,tirai dan segalanya yang berkaitan sume da siap..
cume yang kecik2 dan yang penting2 aku masih blom siapkan...
bunga telur pn x beli lagi...kad kawen aku buat sendiri...so x kalut sangat yang tu..
yang aku risau ni..HIV Test pn x buat lagi...borang nikah sume x ambik lagi..
so kalo siap sume yang tu barula leh senyum...tapi x pe..awal lagikan..masih ade 2 bulan..tengokla bulan depan aku akan settlekan sumenye...yeeehaaaaa..:*pix sape entah aku copy..berangan...hik3..*
********************************************************
4.6.2009
6.6.2009
7.6.2009

4 comments:

naz said...

semoga bahagia ke anak cucu cicit :)

ayucinta said...

insyaallah naz..doa2kan yer..:)

honeysour's blog said...

tarikh kawen kita nak dekat same la...

saya nikah 06 jun,
kenduri 07 jun,
umah laki 13 jun..

mingu depan baru nak amik borang segala bagai tu...
sekali ngan buat HIV test...

ayucinta said...

yeker awk??
hehehe...x pe..bulan 6 ni kire mkn nasik minyak je la..:)