Sunday, March 29, 2009

2 Months and 6 Days Before Im Maried..

(bilik dan pelamiku lebih kurang macam nila..sama tapi x serupa..)
Salam sume.. halluuuuuuuuu... emm..pejam celik pejam celik.. tinggal lagi 2 bulan aku akan bergelar isteri.. wah..satu cabaran yang amat berat selepas 24 tahun aku dijaga oleh kedua ibubapaku.. tak lama lagi aku akan dijaga oleh bakal suamiku..insyaallah.. tentang persiapan aku..alhamdulillah sumenye berjalan dengan lancar.. semua persiapan 75%.. kini tinggal nk siapkan je..sumenye da beli.. aku lebih suke buat persiapan awal dari kelam kabut diakhir nanti... betul tak?? pelamin dan bilik aku akan buat sendiri.. tp aku duk pk ni sempat ke siap.. sebabnye aku dapat suti sehari je sebelum akad nikah.. aduhhh.. aku baru keje jadi x leh lagi nak mintak cuti awal..huhuhu.. kesian kat mak aku.. almaklumla aku ni anak sulong... tp x pela aku akan cuba sedaya upaya ku tuk buat yang terbaik.. doakan aku yer.. walaupun aku nampak macam excited tp aku tetap sedih s ebab terpaksa tinggalkan keluragaku yang menjagaku dari kecil untuk hidup berdikari bersama bakal suamiku..:( tp naseb baik dekat je umah aku dengan umah kami nanti.. okla.. pada sume kawan-kawan blogerku..nanti insyaallah aku jemput yer... sape yang boley datang tu datangla... aku akad 4.6.2009..kenduri umah aku 6.6.2009 dan umah bakal suamiku 7.6.2009.. okla aku stop dule ek.. byeeeeeeee....

7 comments:

farhana said...

wah so sweet..hehe bilala i nak kawen..x)

ayucinta said...

sabar farhana..
ada jodoh adela nanti..:)

aku c lala said...

eheeeee moga bahagia hendakknyer yeaaa dh kawen cpt cpt dpt ank pastu post kt blog..
nk kawen gak :D

cheeda said...

ala 3 jun besday cda laa sis..hehe..
apa pun tahniah k..!=)

ARISTIONO NUGROHO said...

Hi friend, peace...
Your blog very interesting. If you willing visit or follow my blog please, "Sosiologi Dakwah" at http://sosiologidakwah.blogspot.com

asna cute said...

HUaaa nk kadddd~
kot dekat Insyallah boleh asna dtg~

Tinie said...

sweet..jgn lupa jemput yer...
psstt : tunang encem :)