Wednesday, February 25, 2009

Oh mY fIAncEEku...

DA laMA RasENYE x JUmpa TunaNGku NI..
So kaMI Pn bJUMPa paS Aku gI INtebIU KejE..
daRI TEmpAt InteBIu kAMi trUS gI KFC jaLN StadIUM..
NyuM..NyuM Da lAMa x MKn aYAm...
cEDApnyE...
TEngOKLa tUNAngKU MAkaN..
SmPAi keMBUNg piPinYA..
nI aKU laK..AWAtla NAmpaK GeMUK peLIK je...HikHIk..
dA Nak KAweN Ni..
nk KEna DIeTLA naMPakNYE.. SatgI X MuaT LAk baJU PenGANtIN..NgeH3...

SedaPNye AYam...nYum3...

paSTU dEStinASi sETERusNYE gI KaRaokE..Da laMA raSEnye X mENyuMBAngkaN SuaRA..BESgaK...HAhaHA...."sEBElum Ku kENal..dIRiku SIapa..aKU X meNGERTI aPA iTU CINTA"BeRTakhTA dIHAti...sEB bek KuaR Dari kOtaK Box 2 x UJAn...:)paSTu kaMI GI beLI KAsut tuK HAntaRANKu dAN aKaD NikaHKu.. *pUtiH Tuk AKaD niKAH**HiTAm Tuk HAntaRAN*

owH KEta TIBE2 roSAk...brEAK reVERSe x NYala Seh...
teRpakSaLA gi KEdaI PomEN...
oH My fIAceeKU...
SEMenTARA tinGGu keTA EloK KAmi poWN cAPTURE gaMBar..
LAstLY IngaT Nk gI TasIK DAruLAMan kAT jiTRA..
tenGOK jaM Da kUL 6..Emm..sO X jaDIla PEGi..
Dia Pn hANTAr AKu bALik..
x TAhula PLAk bILA nk JMpa..
oH My FiaNCeeKU iLOve U So MUCh..
TAnx A LOt..:) **********************************************
24/02/2009

6 comments:

~misz YANG pressure~ said...

alah2..bestnye ade tunang..nak la jugak aku bertunang..tapi bila le yer,,haha~gatalnya aku..wew

Redbloodsnow said...

besh kan ade fiancee...bahagiaaa jek ati nunggu ari yg bersejarah..huhu

wish both of u all the happiness in the world :)

ayucinta said...

alhamdulillah..
tanx ...:)

~dARlee zURiS~ said...

dah jauh2..best je kalu jumpa kan
:)
takpe..tak lama g dah nk bersama

jojie-elle said...

hihi selamat bertunang :)

jojie-elle said...

hye..thx drop by kat blog sy :)