Friday, January 30, 2009

SemALam YanG iNDah..

sEmaLAm yaNG INdAH baGI Aku..haHAha...SEHAri aKU DaN TUnaNGKU MEngHAbisKAn maSe BersAMA....Tp opS buKAn gi DatinG TaU..TP gI SetllEKAn meNdA2 NAk kAweN..DarI PuKUl 11 kiteORg kUAr sAmpaILA kul 7 mlm...huh..peNAT GILer..yaNG LAMenye DEKat pEjabat Pos r..gi SaNE nk BUka AsB..SekalI YA aLLAh..rAMaI GilER..YELa manE X rAMaI DORG DTG naK Amek Rebet....HUhuHU..So Aku n tuNAngKU Pn truS gi posT OPIS kaT UMAh die..tP sBLUM tu KIte ORG gi AmeK SIjil KAweN..MAlaNGNye X shiAP LAgik..hUHuhU..Da laBH 10 ARI DA..ok2 smBUNg kaT POST OPIS...gi Post OPs kat uMAh diE X dela RAmaI SnGAT..tp kenA BERAtur pANjng Gak r..skali Smpai kaT Turn AKu pMPaun TU CKp nk BUka ASb kUL 2.30..BENganG GilA Aku..da LA beratUR pnJAng..huHuhu..TP SEB BEk la ButiK PENgaNTIn YaNG KAmi nak SEwa TU DEkat dgn POst OPis TU..EMM..KAMi gI R sewa BAju yangkaMI P SURVEY aritu..lega rASENye x dE ORg amek ;agI BAju tu..hik2..da UKUr sUME n buAT baYARan aKU N tuNANgku GI baLIK PORST OPIS..NGAm2 kuL 2.30..MAsUK2..ya AllAh raMAi gile GAk..tp BEraTUR gak r..tp tbe2 die Ckp x LEH HUh mEMang aKU menGAmuk r,..
k da SETTLE SUme AKu gi MAKn...paSTU GI Alor sTAR BAlik..gi cITY PLAza..pAtu tUNANg aKU Ckp dIA nk p sOLAt JAP..AKu pn duk r jalN SORG2 KAt stu..JAln punya jALn jmpa KAZEn AKU..HIk3..
pastu aKU GI R dgN DIA Bli kERTAS la APELA N LASTLY GI bELI Cat..nk cat BIlik aKU.. DA tu NK BaLIK DIE AJk g MAkn..akU CKP x NK R nk BALik da X LARAT..SEBLUM TURUNKeTA TU AKU CKP KAT DIE
Aku : aBG sori Ayu NYUsahkaN ABG..
TunaNGku : x PE..X lamA LAgikaN KITE Nk jaDI SUami ISterI
i lOVE u sYG..
Aku: senYUm BAhaGIA..:)
TUla CITA aKU SemalM..HIK3....
PAde Sume X yaHLA bace..heHehHE..syiok2 je NAip ni..:)
********************************************************************

10 comments:

h@na said...

baeknyer tunang ier...
tuah badan!!
setengah laki lame2 gtu mesti wat muke 12kupang!!

moga berbahgia!!

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

bahagianye dea..~
bile nk kawen ni dear..~

ayucinta said...

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~
insyaallah 6.6 ni...

zulfiz said...

hmm...tahniah la diatas pertunangan tu..
haha..mesti darah tengah manis ni kan...macam air tebu..hhahaha

Farzana said...

teringin sangat nak tgk baju pengantin tu..

ayucinta said...

tengokla dekat tajuk jalan2 survey baju pengantin farzana..:)
biase je..

wawa said...

salam, akk, tengs follow blog wawa :)
wawa ta bole jd follower lahh. xtaw kenape.
wawa links akk aje yer kat blog wawa :)

ayucinta said...

emm ok wawa..:)

Baka Kelana said...

Mogfa berbahagia ya sampai ke jenjang perkawinan hingga berumah tangga dikaruniai putra putri yang tampan dan cantik

salam kenal dari Acehprowe

Baka Kelana said...

Beda ya dengan malamku :

" Diam terbungkam dalam kesunyian malam yang membawaku dalam lamunan, jiwaku terbang bersama angin malam,saat kenangan indah masa lalu menggoda ingin kembali kemasa itu,saat kenangan pahit menghantui jiwa ingin rasa melupakan semua itu"
( Baka Kelana - Aceh Blogging )